Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Το Ουράνιο Τόξο

Το Ουράνιο Τόξο


Ενα όμορφο παραμύθι που μιλάει για την μοναδικότητα του καθενός μας και πως αν και ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θεωρούμε ότι δεν αξίζουμε,κάνουμε λάθος,γιατί πάντα υπάρχει κάποιος στον κόσμο που πιστεύει στην αξία μας,μας έχει στην σκέψη του,νοιάζεται για μας και μας αγαπάει. 

Το Ουράνιο Τόξο

Μια φορά κι έναν καιρό τότε που υπήρχαν νεράιδες, μάγισσες, δράκοι και ξωτικά έδωσαν και στα χρώματα ανθρώπινη λαλιά!Έτσι μια όμορφη, ανοιξιάτικη μέρα άρχισαν να φιλονικούν για το ποιο απ' όλα είναι το καλύτερο, το πιο χρήσιμο και το πιο αγαπημένο!Ας μπούμε κρυφά να ακούσουμε τι λένε....
rainbow-photography.jpg
Πράσινο:«Σαφώς και είμαι το καλύτερο χρώμα, γιατί είμαι το σημάδι της ζωής και της ελπίδας.
Επιλέχτηκα για την χλόη, τα δέντρα και τα φύλλα. Χωρίς εμένα τα ζώα θα πέθαιναν.
Κοιτάξτε λίγο στην επαρχία και θα δείτε ότι είμαι παντού».
rainbow-24-500x375.jpg
Μπλε: «Μην σκέφτεστε μόνο τη γη αλλά κοιτάξτε τον ουρανό και θαυμάστε
την θάλασσα. Ο ουρανός δίνει την ειρήνη, την ηρεμία και το νερό την ζωή.
Είμαι το χρώμα της σιωπής...!
Αντιπροσωπεύω την σκέψη και είμαι απαραίτητο για να υπάρχει εσωτερική γαλήνη
και ισορροπία Χωρίς εμένα τίποτα δεν θα ήσασταν».
hliovasilema.jpg
Κίτρινο: «Μα καλά είστε σοβαροί; Πως είναι δυνατόν να είστε εσείς οι καλύτεροι
αφού είναι φανερό πως εγώ είμαι το καλύτερο και το πιο αγαπημένο χρώμα.
Ο ήλιος, το φεγγάρι και τα αστέρια έχουν το χρώμα μου.
Φέρνω την χαρά και την ζεστασιά στον κόσμο».
double-rainbow-olson_1565_600x450.jpg
Πορτοκαλί: «Είμαι το χρώμα της υγείας και της δύναμης.
Μπορεί να είμαι λιγοστό αλλά εξυπηρετώ τις ανάγκες της ανθρώπινης ζωής.
Σκεφτείτε τις βιταμίνες που προσφέρουν τα καρότα, τα πορτοκάλια και το μάγκο.
Δείτε τι όμορφη που είναι η ανατολή και το ηλιοβασίλεμα.
Η ομορφιά τους είναι τόσο εντυπωσιακή που       
  γεμίζει ευτυχία και γαλήνη στις ψυχές των ανθρώπων»!
rainy_day____by_karil.jpg
Κόκκινο: «Σας ακούω τόση ώρα και δεν αντέχω να μην μιλήσω....!
Μικρά και ασήμαντα χρωματάκια πότε θα καταλάβετε ότι εγώ είμαι ο κυβερνήτης όλων σας!
Είμαι το χρώμα που ρέει στις φλέβες όλων των ζωντανών οργανισμών... είμαι η ζωή.
Είμαι το χρώμα του κινδύνου, της ανδρείας, του πόθου και της αγάπης!
Οι Βασιλιάδες με έχουν επιλέξει γιατί είμαι σημάδι αρχής, φρόνησης και δύναμης!
Είμαι το καλύτερο... τελεία και παύλα»!
Μετά την τελευταία δήλωση του κόκκινου τα αίματα άναψαν και τα χρώματα άρχισαν να φωνάζουν και να διαπληκτίζονται έντονα.
rainbow-8-500x375.jpg
Ξαφνικά τους τρόμαξε μια αστραπή, ακούστηκε μια βροντή και άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς.
Τα χρώματα μαζεύτηκαν φοβισμένα σε μια άκρη προσπαθώντας να αποφύγουν τις σταγόνες της βροχής.
Η βροχή οργισμένη άρχισε να φωνάζει στα χρώματα λέγοντας τους:«Ανόητα χρώματα! Γιατί μαλώνετε και προσπαθείτε να αποδείξετε ποιος από εσάς είναι ο καλύτερος;
Δεν ξέρετε ότι ο καθένας από εσάς υπάρχει για έναν ειδικό σκοπό και αυτό σας κάνει μοναδικά και διαφορετικά; Ενώστε τα χέρια σας και ελάτε σε μένα»!
Τα χρώματα υπάκουσαν στην βροχή και ένωσαν τα χέρια τους.
rainbow-23-500x446.jpg
Η βροχή συνέχισε: «Από τώρα και στο εξής μετά από κάθε βροχή θα ενώνετε τα χέρια σας και θα τεντώνεστε από την μια ως την άλλη άκρη του ουρανού σχηματίζοντας ένα υπέροχο ουράνιο τόξο ως υπενθύμιση ότι όλοι μπορείτε να ζήσετε ειρηνικά.

Το ουράνιο τόξο θα είναι σημάδι που θα δίνει ελπίδα για το αύριο».

Και έτσι κάθε φορά που μια καλή βροχή πλένει τον κόσμο ένα ουράνιο τόξο εμφανίζεται στον ουρανό, για να θυμάστε να εκτιμάτε ο ένας τον άλλο!
image-rainbow-duplicated.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου